A kreatívok legperverzebb fantáziái

Hogy miről fantáziálnak az izzadt tenyerükkel a tollat szorító szövegírók? Milyen buja szerepjátékok pörögnek végig az art directorok piszkos képzeletében?

Gorilla460

Jelmezes szex?

Nem.

De biztos nem jelmezes szex?

Ha mondom!

Sokkal durvább.

Na jó, most elárulom a titkot.

Nagyjából így néz ki, amikor a kreatívok a legvadabb jeleneteket képzelik el nyálcsorgatva.

Helyszín: gondolkodó szoba, babzsák.

Két kreatív ül egymással szemben, gondterhelt arccal néznek maguk elé, előttük összeskiccelt papírok halmai.

– Van egy ötletem, de… á, hagyjuk! Úgyse veszik meg.

(hosszú hallgatás)

– Szerinted…

– Na.

– Szerinted… hogy valósulnak meg AZOK?

– Óóó… például hogy megkapod a briefet korrekt üzenettel, insighttal, célcsoporttal, célkitűzésekkel, számokkal, te meg az asztalra csapsz, és azt mondod, hogy emberek, hagyjuk ezeket a francba, és a szpotban mutassunk végig egy doboló gorillát?

– És hátba veregetnének, és nem vinnénk biztonsági irányokat, csak ezt!

– És az ügyfél állva tapsolna, hogy ez az, végre valami bevállalós! Ne a 10% akciót kommunikáljuk, hanem gerjesszünk buzzt, és beszéljenek rólunk az emberek, és tegyük a márkát ismertté és kúllá! Legyünk mi az új Nike-ba oltott Apple!

– Meg érted, itt van a briefben, hogy ennyi a büdzsé. Most komolyan, ezzel akarják keretek közé szorítani a kreatív elme fennen szárnyalását??

– Naná. Oké, hogy egy leafletet kértek, de mi van, ha egyszer ez az üzenet 3D-s augmented realityben jön át?

– Ó, igen! Dinoszauruszokkal!

– Mert érted, Londonban vagy New Yorkban szerinted téma az, hogy ha le kell modellezni egy dinoszauruszcsordát 1:1-ben? Nyilván nem!

– És Christoph Waltz lovagolna az egyiken!

– A dinós 3D-vel tuti végigtarolnánk Cannes-t!

– Csak hát szerinted el lehetne adni nekik?

– Ááááh…(lemonó sóhaj)

(hosszas ábrándozva hallgatás)

– Milyen ötletet is akartál mondani?

– Ööö, már nem emlékszem rá.

(maguk elé meredve bambulás, közben azon gondolkodás, hogy mit vegyenek fel a jövő évi cannes-i díjátadón, amire a dinós augmented reality miatt mennek)

(pánikszerű rájövés, hogy kifutottak az időből)

(gyors layout skiccelés)

Aki csattanót (vagy mégis jelmezes szexet) várt ide a sztori végére, annak most csalódnia kell. Ám mint minden állatmesének, ennek is van tanulsága! Ha a két kreatív agyi maszturbálás helyett az időt inkább egy új dobolós gorilla, tangóharmonikázó zebra vagy bármilyen más újszerű és merész ötlet kitalálására szánta volna, legalább a 0-nál több százalék esélyük lett volna, hogy keresztülvigyék a kreatív igazgatón és az ügyfélen.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson