Rendezői változat

Amióta az eszemet tudom, de legalábbis amióta reklámok készítésében veszek részt, mindig is toltam a kreatív kollégákat, hogy ha már csinálunk egy filmet, készüljön belőle “rendezői változat” is, és az idézőjel nem véletlen, nem olyasmire gondolok, hogy hosszabb, több plánnal, több bravúrral, hanem inkább az ügyfél felé és részéről hivatalosan vállalhatatlan, de “cserébe” vicces vágat.

Mint pl. ez:

Biztosan nem csak én bírom ezeket, ugyanis míg az egyébként általam feltöltött hivatalos verzió pl. mindössze 664 megnézést generált, a trágár már 2000 felett:

Személyes sikertörténetemnek (mármint az egyiknek, temérdek volt, nyilván) azonban az Auchan hörcsögös kampányát tartom. Olyan volt, amilyen, sokan szerették, sokan utálták, de ott az “extra kisfilmeket” sikerült koncepcióként eladni az Ügyfélnek, miszerint lesz majd érdeklődés az “elrontott jelenetekre”, egyéb poénokra is, és a javaslatunkat végül a nézőszámok visszaigazolták:

és


(Ezt külön ajánlom Rékának!)

A hörcsögök aztán még a Facebookra is felmentek, de a kampány végeztével nagyjából el is pusztultak… Sajnos mostanában kevésbé volt részem ilyen mókában, de remélem, még lesz! Ha tetszett a poszt, ígérem, előszedem a sok-sok évvel ezelőtt készült Karaván-reklám speciális változatát is, ami valahol VHS-en van csak meg.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson