Az Oscar-díj elnyerése minden filmiparban dolgozó álma, így nem csoda, hogy még azok is erről ábrándoznak, akik csak nyúlfarknyi szerepet kapnak egy-egy sikerfilmben. A díj elnyeréséhez azonban nem elég a tehetség és a nagyszerű alakítás, hiszen kőkemény marketing és hírverés nélkül nem lehet eredményt elérni. Tudja ezt a népszerű amerikai tévés műsorvezető, Conan O’Brien is, aki jó fél évvel az Oscar-szezon előtt elkezdett kampányolni újdonsült filmje és emlékezetes színészi alakítása mellett.
O’Brien a Hollywood Reporterben vásárolt két oldalt, hogy hasson az Akadémia tagjaira. Ebből az egyiken önmagát fényezi, míg a másikon a rendezőzseni Martin Scorsese nyilvánítja egyszerűen fenségesnek alakítását.
A műsorvezető emellett New York üzleti negyedében is kibérelt egy óriásplakátnyi helyet, hogy a járókelők se maradjanak le a történelmi szerepről.
A művészetet megreformáló alkotásnak a címe Sharktopus vs Pteracuda. Szerencsére O’Brien ominózus jelenete kikerült a netre. Szerintem ennél hitelesebben még senki nem strandröplabdázott a filmtörténetben.
Forrás és fotók: Aeonflux, Hollywood Reporter