UNICEF, közlekedésbiztonság és stand-up – három fogalom, amire büszkék lehettünk a nyár első felében, hiszen két kampányunk és kreatív igazgatónk hobbija számos elismerést hozott a Cafénak nemzetközi és hazai színtéren egyaránt.
Előbb a Kösse be magát! – közlekedésbiztonság kampány szerepelt sikeresen június elején a Golden Hammerren, amely a Baltikum legnagyobb nemzetközi reklámfesztiválja. A biztonsági öv használatára felhívó rádiószpot a Rádióreklám kategóriában hozott el egy ezüst kalapácsot. A sort az UNICEF számára készített 1%-os adófelajánlás kampány folytatta, amely a Kreatív Online Video Awards versenyén ért el a klasszikus online reklámfilm kategóriában második helyezést. A Youtube-on megtekinthető filmek a gyermekbántalmazásra hívják fel a figyelmet.
Végül nem átallunk más dicsőségében is sütkérezni egy kicsit: Sallai Ervin, a Café Next kreatív igazgatója a Kreatív és a MINI Best Practice versenyén ért el második helyezést. A versenyre olyan kommunikációs szakemberek jelentkezését várták, akik szakmájuk mellett hobbijukat is komolyan űzik. A 38 jelentkező közül – akik között kalapácsvető, ruhatervező, rallynavigátor, legyezőhorgász is képviselte magát – a közönség választotta ki a döntősöket. Sallai Ervin stand-upos fellépéseivel állhatott a képzeletbeli dobogó második fokára.
Fotók: Kreatív Online/Egyed Péter