A Coca-Cola már évek óta kampányol névre szóló üvegeivel, amik az elmúlt napokban több rajongót is megihlettek. Donnie McGilvray lánykérésre használta fel a Coke perszonalizálható üvegeit. A facebookon megosztott kép elképesztő sikert aratott, már több mint 1 millió lájknál és 50 ezer megosztásnál jár, a Coca-Cola pedig külön gratulált is az ötlethez.
A másik cuki reklámot egy fiatal házaspár, Patrick and Whitney McGillicuddy készítette, akiknek a hangjuk attól függően változik, hogy milyen névvel ellátott kólásdobozból isznak. A videó nagyon eredeti, és a befejezés végtelenül elbűvölő…
…oly annyira elbűvölő, hogy nem lepődnék meg, ha kiderülne, McGillicuddy-ék és McGilvray is csak a Cola marketinggépezet részei (már a nevük hasonlósága is gyanús!!!), és valójában nem is amatőr ötletekről van szó, amiknek most mindenki jól bedőlt. Bónuszként álljon itt egy vélhetően spanyol/latin-amerikai kólafogyasztó kompozíciója, ami viszont szinte biztos, hogy fanmade cucc:
coke is taking these names too serious bruh pic.twitter.com/Wk4TIJf26M
— Al Bundy (@SmoresOnMars) 2014. július 26.