Infografika a reklám és a valóság közti különbségről

Aki valaha is látott hirdetést, tudja, hogy a reklám és a kézzelfogható termék között néha van egy kis eltérés. Ez persze érthető, hiszen mindenki szereti magát a lehető legjobb színben feltüntetni. Néha azonban kicsit túllőnek a cégek a célon, és egyes esetekben már a szándékos megtévesztés gyanúja is felmerül. Hiszen annál nagyobb csalódás nincs is, mint amikor a várakozásainkat messze alulmúlja a valóság.

Az alábbi hosszú infografika a valós és a reklámban bemutatott termékek közötti különbségeket mutatja meg, illetve a trükkökből is ízelítőt ad, hogy ha valamikor kiadnánk a lakásunkat, milyen szögből és mekkora látószögű kamerával fényképezzük le a szobákat. Emellett néhány statisztikai adattal is színesíti a képet, miszerint az amerikaiak 50%-a nem tartja túl őszintének a reklámokat, és magasan a fogyókúrás termékek iránt a legbizalmatlanabbak.

art-of-deception

Forrás és kép: financesonline

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson