A Facebook két újítással is javít az algoritmusán.
“Sosem gondolnád, mi történt, miután ez a nő kibontotta a pezsgőt!” vagy “Megdöbbentő dolgot nyilatkozott a magyar sztár, ettől eldobod az agyad!” – ismerősek ezek a címek? És ha rájuk kattintottál, akkor rájöttél, hogy semmi érdemi tartalom nincs a figyelemfelkeltő címek mögött?
Sokan bosszankodunk emiatt, mégis, napi szinten többször is találkozhatunk ilyen és ehhez hasonló címekkel a Facebookon. Vagyis eddig találkozhattunk. A jó hír ugyanis, hogy a Facebook rájött, hogy a minőségi tartalmat érdemes előkelőbb helyre sorolni, míg az olyan oldalakat, ahonnan pár másodperc után visszatérünk a Facebookra, felesleges a hírfolyam tetejére tenni.
A cég egy másik, fontos változást is bejelentett, mégpedig azzal kapcsolatban, hogy érdemesebb egy linket egyszerűen megosztani, mint az állapotunkat frissíteni egy képpel, majd ide beilleszteni a linket. Erről, és hogy hogyan is rangsorol ezután a Facebook, olvassatok bővebben a Be Social blogján!