A foci VB-t követően augusztusban ismét a Barátok közt lett a legnézettebb műsor a tévében. Berényiék mellett – a teljes lakosság körében – a Napló és a Tények végzett a nézettségi lista dobogós helyén (minden műsorból csak a legnézettebb adás szerepel a listán). Az RTL Klub különösen a reklámozók számára fontos 18-49 éves korosztály körében erős, hiszen a top 10-ben a Forma 1 harmadik, a Napló ötödik és a Tények kilencedik helyén kívül az összes pozíciót az RTL uralja.
A listából kitűnik, hogy filmekkel egyre nehezebb magas nézettséget elérni: a teljes lakosság körében csak egyetlen mozifilm, a Feláldozhatók második része került be a top 15-be. A 18-49 éves korosztályban már valamivel jobb a helyzet: 7 filmet találunk a legnézettebb 15 között, a Twilight – Újhold pedig második helyezést ért el.
AMR (average minute rating): megmutatja a műsor egy percre jutó átlagos közönségszámát.
RCH (reach): megmutatja, hogy hány fő kapcsolt a műsorra legalább egyszer egy percre az adott műsor időtartama alatt.
AMR (%): megmutatja a műsor közönségének egy percre jutó %-os arányát a populáción belül.
SHR (share-%): megmutatja, hogy egy adott műsorszámot az intervallumban éppen televíziót néző lakosság mekkora része kísér figyelemmel.
Forrás: AGB Nielsen
A címlapkép innen