Bakancslistát kellett írni az utazóknak.
Új kampányba kezdett a maláj légitársaság, ami szerint az utazóknak 500 karakterben kellett megírniuk, hogyha Ausztráliába vagy Új-Zélandra utaznának, az adott hely miért szerepelne a bakancslistájukon – írja a MarketingMorzsák. Ami finoman szólva is elég meghökkentő, figyelembe véve, hogy idén a Malaysia Airlines-nak két, komoly katasztrófája is volt. Az egyik még márciusban, amikor az egyik járatuk eltűnt, egy másik utasszállítót pedig júliusban lőttek le Ukrajna felett – mindkét katasztrófában több százan haltak meg.
Ennek fényében tényleg durva, hogy gyakorlatilag arról kellett volna értekezni az utasoknak, hogy hova és miért utaznának, mielőtt meghalnak.
A közösségi médiában, köztük a Twitteren is többen támadták a légitársaságot, ahol, miután rájöttek a bakira, bakancslista elnevezés helyett már “to do” listának nevezték át az akciót.
Malaysia Airlines “My Ultimate Bucket List”, cause if there r things to do before you die, MA is the best way to fly pic.twitter.com/nDejYoEHlo
— Rob Stanley (@rjastanley) 2014. szeptember 2.