Ennél valósabb idejű marketingre régen láttunk már jó példát.
A Twitteren tette közzé a Nissan a legújabb reklámfotóját, amiben a 7 üléses XTrail-t promózzák. A háttérsztori még nyárra vezethető vissza, ekkor keltek ugyanis szárnyra azok a találgatások, hogy vajon nem vár-e ismét babát Vilmos herceg felesége, Katalin. A Nissan és a médiaügynöksége nem tétlenkedtek, le is gyártattak egy kreatívot, amivel előrukkolhatnak, ha biztossá válik a dolog – írja a MarketingMorzsák az Adweek nyomán.
Szeptemberig kellett türelemmel lenniük, hétfőn ugyanis a királyi család megerősítette a második Royal baby érkezését, a Nissan pedig hét percre rá az alábbi posztot osztotta meg a Twitteren:
It could be triplets and there would *still* be enough room for the Queen… #XTrail #SevenSeats #RoyalBaby pic.twitter.com/k4HiNAb7lq
— NissanUK (@NissanUK) 2014. szeptember 8.