Válogatás az elmúlt hónap egyedi outdoor megoldásaiból

Az elmúlt hónap is bővelkedett a kreatív köztéri megoldásokban, amelyek közül négyet be is mutatunk.

Az UNICEF adománygyűjtő kampánya

Az UNICEF új adománygyűjtő kampányában különleges megoldással éltek. Az afrikai éhezők megsegítésére kidolgozott, Roly Poly névre keresztelt eszköz célja, hogy életközelivé tegye az adományozó emberek pénzének segítő hatását, hiszen a bedobott érmék tömege szépen lassan álló helyzetbe emeli az alaphelyzetben fekvő „kisgyereket”.

Autózás imitáló BMW plakátok

Németországban a BMW X4 modelljének reklámozására interaktív plakátsorozatot helyeztek el egy repülőtéren, amelyek mellett elhaladva az utasoknak azt a hatást kelti, mintha a BMW mozogna.

köztéri hirdetések bmw

Zenegépként működő citylight

Spanyolországban igen kellemessé varázsolták a buszra való várakozást, hiszen a Tropical sör citylight hirdetései zenegépként is működnek. A hirdetőfalra szerelt kis dobozok számaiból kedvükre válogathatnak a járókelők, sőt a buszra várakozók akár saját zenét is kreálhatnak.

Padokat márkáz a Vodafone

A Vodafone közel száz köztéri padot újít fel Budapesten, a Margitszigeten és a Városligetben, valamint a Balaton több városában. A felújított 45 budapesti, valamint 53 balatoni padok mindegyikén egy-egy személyes üzenet olvasható.  A művészi formába öntött történeteket kézzel festik majd fel a padokra.

köztéri_hirdetések_vodafone_pad

 

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson