Az elmúlt hónap is bővelkedett a kreatív köztéri megoldásokban, amelyek közül négyet be is mutatunk.
Az UNICEF adománygyűjtő kampánya
Az UNICEF új adománygyűjtő kampányában különleges megoldással éltek. Az afrikai éhezők megsegítésére kidolgozott, Roly Poly névre keresztelt eszköz célja, hogy életközelivé tegye az adományozó emberek pénzének segítő hatását, hiszen a bedobott érmék tömege szépen lassan álló helyzetbe emeli az alaphelyzetben fekvő „kisgyereket”.
Autózás imitáló BMW plakátok
Németországban a BMW X4 modelljének reklámozására interaktív plakátsorozatot helyeztek el egy repülőtéren, amelyek mellett elhaladva az utasoknak azt a hatást kelti, mintha a BMW mozogna.
Zenegépként működő citylight
Spanyolországban igen kellemessé varázsolták a buszra való várakozást, hiszen a Tropical sör citylight hirdetései zenegépként is működnek. A hirdetőfalra szerelt kis dobozok számaiból kedvükre válogathatnak a járókelők, sőt a buszra várakozók akár saját zenét is kreálhatnak.
Padokat márkáz a Vodafone
A Vodafone közel száz köztéri padot újít fel Budapesten, a Margitszigeten és a Városligetben, valamint a Balaton több városában. A felújított 45 budapesti, valamint 53 balatoni padok mindegyikén egy-egy személyes üzenet olvasható. A művészi formába öntött történeteket kézzel festik majd fel a padokra.