CAN ügynökségek a Golden Drumon

A Café Affiliate Network (CAN) partnerek munkái közül három került shortlistre Portorozban, a Golden Drumon. A horvát Imago, valamint az ukrán PROVID és Talan reklámügynökségek kampányai szerepeltek a kiválasztott munkák között.

A délszláv háború következtében Horvátországban rengeteg épületen a mai napig gyűlölködő szövegek éktelenkednek – ez adta az ötletet az Imago The world is much better without hate! (Sokkal jobb a világ gyűlölet nélkül) című akciójához, amely bekerült a shortlistes kültéri kampányok közé. A béke világnapja alkalmából a legnagyobb horvát önkéntes szervezet az ügynökség segítségével rávilágított, milyen könnyű a gyűlölet megnyilvánulásait a szeretet kifejezésévé alakítani.

Ki beszél itt angolul? Mindenki? Biztos? Egyetlen betűnyi különbség vagy egy rosszul kiejtett szó miatt is igen kellemetlen helyzetbe kerülhetünk, amikor külföldön kalandozunk. Erre hívta fel a figyelmet a PROVID Avoid troubles. Learn English (Kerüld a kellemetlenséget! Tanulj meg angolul!) című hirdetése, amelyet az ügynökség a Speak Well nyelviskola számára készített. A kampányt a print kategóriában nevezett munkák legjobbjai közé választották.

provid

Teljes méretért klikk a képre!

Ukrajnában utoljára 23 évvel ezelőtt jelentek meg Braille-írással készült tankönyvek. Az ukrán kormány ebben sokáig semmi kivetnivalót nem látott, azonban a Fogyatékkal Élők Országos Szervezetétől nemrég olyan üzenetet kapott, amelyet nem hagyhatott figyelmen kívül. A szervezet a Talan ügynökség közreműködésével adománygyűjtő PR kampányt szervezett, amelyhez rengetegen csatlakoztak. Amikor a téma közismertté vált, tájékoztatták az illetékes köztisztviselőket, hogy ők az egyetlenek, akik még mindig nem látják a problémát. Az ügy érdekében küldtek egy hivatalos levelet a Vak Kormánynak, méghozzá Braille-írással. A A Letter to the Blind Government (Levél a vak kormányhoz) című kampány direkt kommunikáció kategóriában került shortlistre.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson