Nem csak külföldön, de időnként hazai terepen is jól jön egy olcsó szoba – erre a felismerésre épült az Imago kampánya, amelyet a Chillout Hostel Zagreb számára készített a kreatív ügynökség. A Café CAN horvát partnere autóban romantikázó párokat lepett meg, hogy felhívja figyelmüket a hostel kedvező árfekvésű szobáira. A reakciókat rejtett kamerákkal rögzítették, és a felvételekből természetesen vírusvideó is készült, amit már több mint 200 ezren megnéztek.
A Get a room! kampány nagy sikert aratott a szeptemberben megrendezett BalCannes reklámszemlén. Az Imago két másik munkája mellett bekerült az elmúlt egy év 25 legjobb kampánya közé, amelyeket bosnyák, szerb, montenegrói, horvát, szlovén és macedón ügynökségek nevezéseiből választott ki a zsűri. Nem mellesleg az Imago a régió második legjobb ügynökségének járó címet is bezsebelte a versenyen.