Október a mellrák elleni küzdelem hónapja, amiben a mellrák ellenes alapítványokon kívül több világmárka is felhívja a figyelmet a betegség megelőzésének fontosságára. A Breast Cancer Foundation a közösségi oldalakat is bevonná a kampányba: szeretnék elérni, hogy októberben a Facebook, a Twitter és az Instagram is alternatív logót használjon, felhívva ezzel a figyelmet a rendszeres vizsgálat fontosságára. Ha a melledet is ilyen gyakran ellenőriznéd – szól a szlogen, ami arra világít rá, hogy online életünk folyamatos csekkolása mellett saját testünk egészségére is szánhatnánk időt.
A Nestlé Fitness egy figyelemfelhívó videóval csatlakozott a kezdeményezéshez: egy átlagos nap rengetegen nézik meg egy nő dekoltázsát az utcán, munkahelyén, vásárlás közben, a kérdés, hogy te is foglalkozol-e azzal, hogy saját melleid megvizsgáld?
Forrás: Marketing Morzsák, 444.hu