A Café PR kapta a legtöbb pontot és ezáltal elnyerte az Év pr-ügynöksége címet a Kreatív Magazin 6. alkalommal meghirdetett pr-versenyén, a Prizmán. A Café 5 pályázattal nevezett a versenyre, ezek közül mindegyik shortlistre került, sőt, valamennyi díjat is kapott. Az eredmény értékét növeli, hogy a megújult zsűrizési rendszer első körében 16 ügyféloldali kommunikációs vezető pontozta a pályázatokat, akik az elbíráláskor a kampányok eredményességére különösen odafigyeltek. Az elért helyezésekért kapott pontok alapján a Café PR 2011 és 2012 után ismét az év pr-ügynöksége lett.
Nyertes pályázatok:
A Táncolj az esküvőmön kampány két díjat nyert: a mozgókép, pr-film, videó alkategóriában és a nonprofit kampányok között is bronz díjjal jutalmazták. A megbízó a Béres Egészség Hungarikum Alapítvány, társpályázó pedig a Café Next volt.
A self-branding megoldások kategóriában ezüstöt ért el Café Communications szerkezeti átalakulás és arculatváltás című kampány. A projektmegvalósításában a Café Design és a Café Next egyaránt részt vett.
Szintén ezüst díjat nyert a szponzoráció kategóriában a Logitech Gaming Marathon. Két gamer a Gamestar Magazin képviseletében 24 órán keresztül játszott PC játékokkal, amit online streamen bárki követhetett. A játékban a Logitech termékei (egér, klaviatúra) segítették őket.
Végül a kiemelt pr-vezérelt integrált kampányok kategóriában az NNG számára készült Irány Szeged! projekt az arany díjat is elhozta. A kampány célja volt, hogy megismertesse az NNG nevét a szegediekkel, valamint a Szegeden és a város környékén elő programozók érdeklődését felkeltse a cég által kínált új munkahelyek iránt.
A díjátadóról képek is készültek. A galéria megnyitásához katt az első képre!