Szerdán posztolta Twitteren címlapját az amerikai Paper magazin, amin Kim Kardashian olajozott hátsója látható Break The Internet aláírással. Nos, nem tévedtek nagyot, hiszen a közösségi média szó szerint felrobbant a címlapképtől, pedig aznap az emberiség történetében fontosabb dolgok is történtek. Néhány márka ügyesen ismerte fel a helyzetet, és a #BreakTheInternet hashtag alatt posztolt képet termékéről. Az egyértelmű nyertes a Nissan volt, aminek még Kardashiannél is nagyobb van.
Hate to break it to you, @KimKardashian. #BreakTheInternet (cc: @papermagazine) pic.twitter.com/WOWFy5p6FB
— Nissan (@Nissan) 2014. november 12.
Szintén ötletes a TBS tévécsatorna találata is az Amerikai fater című animációs sorozat főhősével.
Hey @KimKardashian & @PaperMagazine, Stan knows how to use his best asset too. #biggerballs #breaktheinternet pic.twitter.com/Nm0RHu8E2r
— TBS Very Funny (@tbsveryfunny) 2014. november 13.
Az ominózus kép persze a mémgyárosokat is megihlette, ötletet adva ezzel szemeteszacskó-gyártó cégeknek.
Please RT this forever. #breaktheinternet pic.twitter.com/BK8bIjqQhO
— Kristen (@CastAwayKristen) 2014. november 13.
Az őrületet persze olyan cégek is meglovagolták, akiknek a termékük sehogyan sem kapcsolódik a témához: ilyen például az NBA 2K14 twittere, ahol a konzoljátékot promótálták a népszerű hashtaggel. Az ilyen lájkvadászat nem ritka a Twitteren: nemrég John Oliver komikus foglalkozott a kérdéssel, kiemelve, hogy a márkák gyakran olyan társadalmi témákba – például nők elleni erőszak, szeptember 11. – is belepofátlankodnak, amihez az ég világon semmi közük.