Új kampány készült az elsősorban mikorprocesszorairól híres Intelnek: a cég a nagyközönség által kevésbé ismert innovációs eszközeit reklámozza a Big Bang Theory-ből ismert, Sheldon Coopert megformáló Jim Parsons-szal. Parsons technikai újdonságokért rajongó kockát alakít (milyen meglepő, épp mint a sorozatban), aki bejut az Intel fejlesztési részlegébe, és természetesen mindent azonnal ki is próbál. A mókának egy biztonsági őr vet véget, aki miután kidobja az illetéktelen behatolót, a lelkére köti, hogy senkinek egy szót se a bent látottakról. Parsons persze boldog boldogtalannak mesél a forradalmi termékekről, ezáltal megtestesítve a kampány célját: az Intel nem csak alaplapokat készít, hanem innovatív eszközöket is, amiket érdemes megismerni, amikről érdemes beszélni. A digitális kampány a Youtube-videók mellett 35 közösségi médiás elemet is tartalmaz, amelyek Twitteren, Vine-on és Facebookon jelennek majd meg.
Forrás: Adweek