Októberi OOH válogatás: Színkampány, virtuális vihar és öltöztető ambient

Októberben is újdonságok várták a járókelőket a világ különböző pontjain, akik az elmúlt hónapban is számos kreatív köztéri megoldással találkozhattak.

Égi ambient reklám a KLM-től

A KLM légitársaság ötletes billboarddal lopta be magát a montreali járókelők szívébe. A repülőgépet ábrázoló óriásplakát látszólag semmiben sem különbözött a többitől, viszont ha a járókelők a pódiumon elhelyezett kart felhúzták, a hirdetőtáblán látható vasmadár olyan effektet adott ki, mintha felszállna.

Öltöztetős ambient az e5 mode-tól

Az e5 mode kiskereskedelmi lánc egy különleges ambient kampánnyal népszerűsítette termékeit Belgiumban.A belga járókelőknek mindössze annyi volt a dolguk, hogy odamentek a reklámügynökség által kihelyezett, ház méretű molinóhoz, azon egy gombnyomással kiválasztották, hogy milyen stílusú öltözékben szeretnének megjelenni, majd beszálltak a liftbe. A vállalkozó kedvűek már az áhított outfitben szálltak ki a felvonóból.

OOH kampánnyal állítja vissza a bizalmat a McDonald’s

Egyre szkeptikusabbak a vásárlók a McDonald’s által kínált húsok minőségével szemben, ez pedig a fogyasztásban is megmutatkozik: közel 4 százalékot esett világviszonylatban. A bizalom visszaszerzése érdekében outdoor-social media kampányt tervezett az éttreremlánc, amely során fogyasztókat kérdeztek meg, hogy mik a kifogásaik, a kérdéseik az ételekkel kapcsolatban.

A kérdéseket egy citylight-ban elhelyezett kamerán rögzítették, valamint a közösségi fórumokon is el lehetett juttatni a kétségeket a vállalat vezetéséhez. A kampány második lépcsőjében Grant Imahara-t, a Discovery televíziós műsorvezetőjét bízták meg, aki személyesen kereste fel a McDonalds telephelyét Kaliforniában, hogy kamerára rögzítse, hogyan és miből készül a burger, ami a gyorséttermekben kapható.

Színkampány az OBI-tól

Színkavalkáddal szólította meg a német járókelőket az OBI. A citylightba egy kamerát helyeztek, amely felvételt készített az épp arra tévedt járókelőkről, majd az alapján, hogy milyen szín-összeállítású ruházatot viseltek, az OBI üzletében pedig kikeverték a hozzá legjobban passzoló színt.

Virtuális viharral reklámoznak filmet Sydney-ben

Sydney utcáin virtuális viharral reklámozták az Into the Storm című filmet. A Roadshow Film kampányában egy olyan panelt használtak, amely egyszerre működik ablakként és monitorként, így a járókelők egy virtuális vihar körítésével láthatják a mögötte húzódó utcán játszódó valós eseményeket.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson