Hogy valójában mennyire jó dolog is reklámosként dolgozni, arra szinte mindig a külföldi példák a legjobbak: ezúttal egy olyan közlekedésbiztonsági reklámot mutatok Nektek, amivel jó eséllyel találkozhattatok mostanában a Facebookon, és aminek a Smart volt az elkövetője. Felismerték – bár gyakran van az ugye, hogy az ötlethez keresünk utólag apropót, lehet, hogy itt is ez volt, mindegy – hogy az emberek utálnak várni, gyalogosként piros lámpánál pedig végképp. És amikor megunják a várakozást, lelépnek, amit egyébként túl lehet élni, de sajnos nem mindig. Kitaláltak tehát valamit, amivel egy kicsit szórakozhatnak, amíg várnak, a Táncoló Piros Jelzést.
Csinálni egy sima táncoló piros jelzést snassz lett volna, összehozták hát az ötletet egy kis közösségi aktivitással, felállítottak ugyanis egy pavilont, amibe bárki bemehetett egy kicsit denszelni, amit az oda telepített kamera élőben tett ki a piros jelzés helyére. Nagyon jópofa ötlet, a bullshit a 81%-kal kevesebb tilos jelzésen átgyaloglásról már mindegy is, hogy igaz-e vagy sem, az tetszik nagyon, hogy valamit kigondoltak, és a megvalósításba is be tudtak tekerni valami kis extrát. Beírtam a piros pontot.