Az elmúlt hónap esős napjait kreatív ambient megoldások segítettek átvészelni világszerte. Íme a legjobbak:
Zombis ijesztgetés a bécsi buszmegállókban
A Walking Dead sorozat adja az AMC csatorna legújabb outdoor kampányának témáját, amelynek Bécs volt a színtere. Az osztrák főváros egyik buszmegállójába egy digitális plakátot helyeztek el, amelynek célja a gyanútlan várakozók megijesztése volt.
Ambient kampány a Volvo kerékpáros- és gyalogos felismerő rendszeréhez
A Volvo az Intellisafe nevű technikai újításával ismertette meg az autósokat Budapest utcáin. Az új kerékpáros- és gyalogos-felismerő rendszer különlegessége, hogy veszély esetén teljes körű automatikus fékezéssel megállítja az autót, ezzel segítve a vezetőt. A Madách tér előtt, az Andrássy úton az Opera előtt, valamint a második kerületi Horvát utcában láthatták az arra járó autósok a zebra közepére besétáló egyedi hirdetést.
Piros Nescafé bögrék városszerte
Bögrekampánnyal népszerűsítette kávéját a Nescafé Horvátországban, Split és Zágráb lakói ugyanis egyik reggel arra ébredtek, hogy a város tele van aggatva bögrékkel. A járókelők a márka alkalmazásának letöltésével, és pontos helyének megadásával szerezhette meg a legközelebbi bögrét, összekötve ezzel az online és az offline világot.
Interaktív plakát, amivel játszani is lehet
Rendkívüli indoor kampányt bonyolított le a TroyanOne reklámügynökség Kanadában. Az egyik bevásárlóközpontban a Mattel meglepetése várta a vásárlókat: interaktív játékot töltött fel egyik felületére, amely első látásra csak egy plakátnak tűnik. A játék során valódi nyeremények ütötték a legügyesebb próbálkozók markát.