A magyar idő szerint hétfő hajnalban rendezett Super Bowl ismét elképesztő tömegeket vonzott, nem csupán a tévék képernyője, hanem a számítógépek, tabletek elé is. A meccs alatt a Facebookon mintegy 65 millióan csevegtek az eseményről, és világszerte 265 millió poszt született róla. Tavaly ehhez képest 50 millió Facebook-felhasználót vonzott az esemény – írja az AdWeek.
A legaktívabbak persze akkor voltak a felhasználók, amikor hivatalosan is megnyerte a mérkőzést a New England Patriots (28-24-re a Seattle Seahawks csapatával szemben), ekkor 1,36 millió interakció érkezett percenként. Katy Perry fellépése sem hagyta hidegen a nézőket, ekkor percenként 1,02 millió felhasználótól jött interakció.
Hasonló karriert futott be Twitteren is a mérkőzés: a közvetítés alatt 28,4 millió üzenet született, ebből majdnem 400 ezret egyetlen perc alatt posztoltak a meccset eldöntő utolsó játékot követően.