Minden rosszban van valami jó

Újabb prominens ügyféllel bővült a Café Affiliate Network (CAN) bolgár kreatív partnere, a The Smarts portfóliója. Az ügynökség 2012-2013-ban már dolgozott az UniCredit Bulbankkal, amely most egy év szünet után ismét őket választotta kreatív partnerének.

Az új együttműködés új kampánnyal indult: a The Smarts a bank fogyasztói hiteleinek népszerűsítéséhez készített TV szpotot. A reklámból kiderül, hogy a balszerencsében, a smucig főnökben és a mogorva főbérlőben is van valami jó: a kellemetlen szituációk arra ösztönöznek, hogy saját magad irányítsd az életedet. Ebben segít a bank hitelajánlata.

A The Smarts az elmúlt hónapokban több nagy ügyfelet is szerzett. Ahogy arról a Café Next News szeptemberi adásában is beszámoltunk, az ügynökség lett a legnagyobb bolgár mobilszolgáltató és az egyik legnépszerűbb helyi sör brand kreatív ügynöksége.

 

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson