Nem sokban különbözik Russell Crowe egy átlagos Twitter vagy Facebook felhasználótól, hiszen ő is előszeretettel osztja meg mikor mennyit edzett is a héten. Erre figyelt fel egyik követője, Big Leviticus, aki rendszeresen retweetelte az ausztrál színész eredményeit, hangsúlyozva, hogy ő mindig egy picivel jobb teljesítményt nyújtott saját edzésein.
@russellcrowe 5.3 km stat bike, 2 km row
— Big Leviticus (@PierreMenard) 2012. december 4.
@russellcrowe 19 km bike ride for me — Big Leviticus (@PierreMenard) 2012. december 4.
@russellcrowe yesterday 8km walk, 21 mins elliptical, 21 mins quick weights
— Big Leviticus (@PierreMenard) 2013. március 11.
@russellcrowe South Sydney 55 Wests Tigers 11 — Big Leviticus (@PierreMenard) 2013. Május 23.
@russellcrowe I actually went back to Pittsburgh at 4:16am
— Big Leviticus (@PierreMenard) 2014. április 26.
A trollkodás majdnem két évig tartott, mígnem Crowe megelégelte a dolgot és letiltotta követőjét.
after a # of requests over the years, i have collected all my fitness tweets. read these if you care about health https://t.co/PQjkz1tNsH — Big Leviticus (@PierreMenard) 2014. augusztus 21.
Pedig Crowe igazán példát vehetett volna az angol harmadosztályú focicsapat, a Notts County facebook adminjairól, akik sikeresen kezelték az oldalra hirtelen tömegével rázúduló magyar trollokat – írja a Marketing Morzsák. Anglia legrégebbi futballcsapatát a népszerű TrollFoci Facebook oldal követői találták meg maguknak, miután a klub leigazolta azt a Bajner Bálintot, aki korábbi nyilatkozataival temérdek muníciót adott a mémgyárosoknak. Az átigazolást követően minden Notts Facebook poszt alatt magyar kommentek tömkelege jelent meg, elsősorban a No Bajner, No Party mottóval.
Az adminok első reakcióként elérhetetlenné tették az oldalt Magyarországról, ám pár nappal később ismét megnyitották azt, és magyar nyelvű üzenettel fogadták az új követőket. A barátságos hangvétel és az új, magyar zászlós borítókép megtette a hatását, a magyarok is visszavettek a trollkodásból. Sőt, a nem várt népszerűség anyagi hasznot is hozott a klubnak: a hivatalos mezek és kiegészítők eladása a nézőszámmal együtt emelkedett, illetve egy magyarországi meccs is kilátásba került.
Forrás: Independent, Marketing Morzsák