8-14 éveseknek szervezett kommunikációs tábort április elején a Café Communications. A gyerekek a briefeléstől a gyártásig végigkövették, hogyan készül el egy reklám, majd élesben is kipróbálták, milyen koncepciót készíteni, szöveget írni, fényképezni, hangot rögzíteni és vágni. A háromnapos tábor eredménye két, örökbefogadásra és adományozásra buzdító reklámfilm, amiket a Noé Állatotthon Alapítvány használ az 1%-os kampánya során.
„Olyan témát akartunk választani, ami nemcsak érdekes, de fontos is a gyerekek számára, ezért megkerestük a Noé Állatotthont, ahol gazdátlan és sérült állatoknak nyújtanak segítséget” – mondta el Simon Zoltán, a Café kreatív igazgatója és a tábor szervezője. Az alapítvány azonnal rábólintott az ötletre, kíváncsian várva, milyen lesz gyerekszemmel látni magukat. „Imádjuk a videókat, szerintünk tökéletesre sikerültek” – összegezte véleményét a végeredményről Schneider Kinga, a Noé sajtóreferense. „A diákok látásmódja egyértelműen megnyilvánul, jobban az állatok nyelvén szólnak a filmek. Egyszerűek, mégis lényegre törőek, mert a gyerekek nem bonyolítanak túl semmit.”
A videók az 1%-os kampány keretében futnak az alapítvány online csatornáin, de a tervek szerint egy-egy hozzáillő témában időről-időre ismét feltűnnek közösségi médiában. Az eredményeket látva a Café nyárra is meghirdeti reklámtáborát a vakációzó gyerekeknek.