Négy cafés arany a Hipnózison

Két bronz és négy arany díjat nyert a Café a 2015-ös Hipnózison, amivel az aranyakat tekintve a második legeredményesebb ügynökség lett a reklámversenyen. A díjak értékét külön emeli, hogy mindezt 8 nevezéssel értük el. A nemzetközi reklám-, kommunikációs- és marketing szaklapok képviselőiből álló zsűri ezeket a cafés pályázatokat díjazta:

Nyomtatott sajtóhirdetések (Társadalmi célú hirdetések)
ARANY DÍJ

szépségbolt

Heg büszkeség; Megbízó: Centrál Médiacsoport

Nyomtatott sajtóhirdetések (Fogyasztóközpontú hirdetések)
ARANY DÍJ

kékszalag

Audi Quattro a biztonságért; Megbízó: Porsche Hungária

ARANY DÍJ

sline

A tökéletes sportosabb formában; Megbízó: Porsche Hungária


Out of home outdoor (Társadalmi célú hirdetések)

ARANY DÍJ

unicef

Szavak Súlya; Megbízó: UNICEF

Digitális & mobilmegoldások – Banner
BRONZ

Mindenki mást lát benne; Társügynökség: Lampyon; Megbízó: Porsche Hungária

BRONZ

Gondtalan költözés; Társügynökség: Lampyon; Megbízó: OTP Bank

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson