Romániában a 75 év felettiek csaknem fele egyedül (és általában magányosan) él. A Vodafone ezt a kereskedelmi szempontból mellőzött korosztályt célozta meg kampányával, bizonyítva, hogy a mobilinternet bárkinek segít jobbá tenni az életét. A Vasárnapi nagyik kampány nyugdíjas hölgyek köré épült, akik imádnak főzni, de sajnos nincs kivel elkölteniük az ebédet. Egy gyorstalpaló social media oktatást követően a nagymamák Facebook oldalukon tették közzé mit főztek éppen, és várták a lelkes jelentkezőket, akik csatlakoztak hozzájuk az étkezés idejére.
A finom ebédeknek, a látogatók gyarapodó számának (és persze a velük járó médiafigyelemnek) köszönhetően már több mint 400 ezren követték a nagyik oldalát, akik a siker hatására előbb főzős tévéműsorral jelentkeztek, később pedig a saját recept alapján készült citromos süteményeik is felkerültek a szupermarketek polcaira. A népszerűségre való tekintettel a Vodafone a kezdeményezést további “nagyikra” is kiterjesztette: egy applikáció segítségével bárki szervezhetett spontán ebédet, így juttatva a fiatalokat házias koszthoz, az időseket pedig társasághoz.
Az eredmény magáért beszél: a 65 év felettiek social media aktivitása megtriplázódott, míg 78%-kal több 4G képes mobiltelefont értékesített a Vodafone. És ami még ennél is fontosabb: rengeteg idős ember ismét hasznosnak és boldognak érezhette magát.