Hogyan tudod növelni az organikus elérést a Facebookon?

Céges oldalak milliói versenyeznek azért, hogy az ő megosztásaik kerüljenek minél jobb helyre a felhasználók hírfolyamában. Viszont számtalan tényező befolyásolja azt, hogy az így történik-e. Különböző felmérések voltak már arról, vajon milyen típusú megosztást rangsorol jobban a közösségi oldal algoritmusa. A szöveget? A linkeket? A fotót? A videót? Gyakran nehéz kiigazodni, főleg, hogyha azt vesszük, hogy már az sem mindegy, a videót egy külső weboldalról akarjuk-e megosztani, vagy a felvételt közvetlenül a Facebookra tesszük-e fel.

Minden egyes márkának, oldalnak tesztelnie kell egyesével, hogy milyen jellegű megosztás jön be a rajongóknak, de az alábbi infografika talán segít egy kicsit abban, hogy a bizonytalanok el tudjanak indulni:

How-to-Improve-Your-Facebook’s-Organic-Reach

(via)

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson