Önismeret és hitelesség kell a sikeres personal brandinghez

Július 31-én a personal branding jelentőségéről kérdezték a Gazdasági Rádió Cégvezető című műsorában a Café Flowbrands ügyvezető igazgatóját, Molnár-Sefcsik Yvette-et.

A márkaépítés végső céljához hasonlítva Yvette elmondta, az énmárkának is az eladást kell szem előtt tartani. Az eredményes vállalatok működési elveit követve egy vezető is a hosszú távú siker érdekében építi fel saját brandjét, figyelembe véve, hogy személyisége, presztízse szorosan összefonódik az általa képviselt szervezet, márka imidzsével. Így a personal branding területén a hitelesség elsődleges szempont, aminek eléréséhez a cégvezető cselekedeteinek egyszerre kell összhangban lennie a szervezeti és márkaértékekkel. A létrejött harmónia csak akkor tartható fenn, csak akkor lehet sikeres, ha valós értékeken alapul.

A beszélgetésben szó volt még az önismeret szerepéről, a rólunk kialakult vélemények kontrolljáról és a ránk irányuló figyelem befolyásolásáról. A teljes adást itt hallgatható meg:

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson