Egy turisztikai kiállításon számos ország és régió verseng egymással a látogatókért, akiknek igen nehéz feladat a figyelmét egy ilyen ingergazdag környezetben felkelteni. Meglepő módon az utazásra való ösztönzésben még mindig a szórólapok bizonyulnak a leghatékonyabbnak, annak ellenére, hogy a legtöbb valamelyik kukában végzi a nap végén. A thaiföldi Turisztikai Hivatal megbízásából a helyi Leo Burnett készített felejthetetlen flyert, amitől senki sem válik meg egykönnyen. A CTIM Sanghaj Expón eltávolítható tetoválásokat ragasztottak az érdeklődőkre, akik mobiltelefonjukkal QR-kódként olvashatták be a tetkóhoz tartozó online tartalmat.
Minden tetoválás egy videót rejtett, ami röviden mutatta be, miért érdemes feltétlenül ellátogatni Thaiföldre. Az egyedi szórólap nagy feltűnést keltett a kiállításon, ahol hamar a kötelezően beszerzendő dolgok listájára is felkerült. Az akció hatékonyságát jól mutatja, hogy az expó után 42%-kal több kínai látogatott el Thaiföldre. A sikert látva a tetoválások a világ más turisztikai rendezvényein is feltűnnek majd.