A James Bond franchise partnereként a Heineken 100 millió dolláros globális kampányt indít, amiben a soron következő Bond film, a Spectre borítékolható sikerét meglovagolva reklámozza magát. A kampány részeként nagy költségvetésű reklámfilm is készült, amiben a brit kémet alakító Daniel Craignek egy talpraesett nő nyújt segítő kezet. Az üldözés címre hallgató nagy költségvetésű reklámszpot ma debütál a nyugat-európai és amerikai tévécsatornákon, valamint mozikban.
Az integrált kampány digitális részeként egy műholdra szerelt nagy felbontású kamerával készítenek majd fényképeket. A Spyfie névre keresztelt aktivitással valószínűleg hamarosan találkozhatunk a közösségi médiában. Ezen felül speciális kódot rejtő sörösüvegek is forgalomba kerülnek, amelyekkel a rajongók a filmmel kapcsolatos exkluzív tartalmakhoz juthatnak.
A Heineken az 1998-as Holnap markában óta partnere a James Bond franchise-nak, de az együttműködés csak a 3 évvel ezelőtti Skyfall során vált szorosabbá: ekkor ivott ugyanis először a holland sörből James Bond, valamint jelent meg a reklámfilmben. A 2012-es és a friss szpot közötti hasonlóság szembetűnő.