Sose bánd, ha kilátszik a bugyivonal

Imádom a H&M új reklámfilmjét. Nyilván erősen meglovagolja a most amúgy is futó divattrendeket, miszerint bármit szabad, és nincsenek szabályok, de ezt nagyon stílusosan teszi. Feloldoz minden alól: lehetsz unalmas külsejű, ha ahhoz van kedved, viselhetsz 60 fölött miniszoknyát, felvehetsz túlsúlyosan is rikító testhezálló ruhát, lehetsz úgy is szuperdivatos, ha közben hijabot viselsz, és a többi. Ráadásul mindezt egy nagyon pozitív üzenetre kifuttatva: mindent lehet, de egyetlen szabály létezik: vedd ki te is a részed a fenntartható divatból, és hasznosítsd újra a ruhákat. Szóval remekül megszólítja azokat a fiatalokat, akik nincsenek teljes harmóniában a testképükkel, és akik – jobb híján – egy, az idők során hektikusan összegyűjtött ruhakészletből gazdálkodhatnak nap mint nap. Azaz megszólít… várjunk csak! Mindenkit.

A szereplők között számos híresség és divatügyi megmondóember tűnik fel, Tess Holliday plus-size sztármodelltől kezdve Iggy Popig. Márpedig amiben Iggy Pop feltűnik, az eleve rossz nem lehet. Klassz, friss beállítások, jelenetek; a zene és a narrátor kettőse pedig olyan, hogy egyszerre akarod továbbajándékozni a már megunt ruháidat, valami őrült sminket feltenni, naplementében tetőteraszon pezsgőt kortyolgatni, na és persze az összes pénzedet a H&M-be vinni és elkölteni.

Daniel Lismore concept artist amúgy a kedvenc szereplőm a filmből, hát nem csodás ez a kép??

daniel

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson