A köztéri hirdetések általában eléggé egyhangú világába vitt új színt az évente megrendezett Quebec Magic Festival marketingcsapata és az LG2 reklámügynökség. Egy citylight invitálta játékra a járókelőket, akiknek csupán az előkészített varázspálcával kellett a hirdetésre koppintaniuk. Az érintés hatására egy igazi bűvész jelent meg, aki egy klasszikus trükk bemutatásával nyűgözte le, majd hívta meg az utca emberét a fesztiválra.
Nem ez az első eset, hogy a fesztivál különleges köztéri reklámmal hívja fel magára a figyelmet. Két éve egy telekinetikus képességgel megáldott plakátragasztót alkalmaztak, 2013-ban pedig a járókelők varázstudását tesztelték.
Ugyan nem utcai reklám, de az LG2 ügynökség ugyancsak humoros megoldásai közé tartozik a férfi mosdókban a piszoárok fölé helyezett bolhacirkuszok.