Két díjat is nyert a Café Communications Magyarország egyetlen kifejezetten digitális reklámversenyén, a DMBP-n (Digital Media Best Practice). Arannyal jutalmazták a Vigyél Haza Alapítvány számára készített Társ egy életre című kampányunkat, ami egy népszerű társkereső alkalmazást felhasználva mutatta meg, hogy egy kutyával teljesebbé válhat az ember élete (és nem mellesleg ismerkedni is könnyebb vele).
A kampányról a díjátadót követő workshopon Oláh Szofi szövegíró és Varga Gábor, a Café digitális vezetője tartott előadást.
Bronz díjjal ismerték el a NaturAqua új, kevesebb műanyagot tartalmazó, ezáltal könnyebben összecsavarható palackjához készített bannert. A banner ezt az egyszerű mozdulatot utánozza le, így hívva fel a fogyasztó figyelmét a környezetbarátabb technológiára. A display a Coca-Cola Magyarország megbízásából készült, társpályázó a Lampyon volt.
A díjak mellett shortlisten maradt az NNG SzülinApp integrált kampánya (Café PR munkája), valamint a véleményvezéreket alkalmazó Kiss Happiness aktivitás. A Coca-Cola hirdetésein látható hírességek, úgy mint Jakabos Zsuzsa, Alföldi Róbert vagy Majka (és további 11 közszereplő) digitális influencerekké léptek elő, és május-augusztus között a közösségi felületeiken többször is megjelenítették a terméket. A kampány lebonyolításában a Be Social is részt vett.