Három díjat zsebelt be a Café Communications a május 19-i Hipnózis díjátadón. A Zoom Casting Hungary-nek készített online filmet arannyal, a NaturAqua bannert és az Audi építési hálót bronzzal jutalmazta a nemzetközi zsűri. Utóbbi munka a prágai PIAF verseny döntőjébe is bekerült. Ezen felül a Hipnózison shortlistes lett még az UNICEF gyermekbántalmazás elleni plakátkampánya.
A nyertes munkák:
FOGYASZTÓKÖZPONTÚ KAMPÁNYOK
Egyéb megoldások
ARANY
nevezés: Case Study Guy
megbízó: Zoom Casting
Digitális megoldások/Displayek
BRONZ
nevezés: Squeeze the Bottle
társpályázó: Lampyon
megbízó: The Coca-Cola Company
Outdoor ambient
BRONZ
nevezés: Oda világít, ahova kell
megbízó: Porsche Hungaria / Audi
TÁRSADALMI CÉLÚ KAMPÁNYOK
Outdoor
SHORTLIST
nevezés: Örök jelek
megbízó: UNICEF Magyar Bizottság Alapítvány