2016 a virtuális valóság éve lesz: március végén debütált a Facebook által nem rég felvásárolt Oculus Rift, április óta a HTC Vive is megvásárolható, míg októberben érkezik a Playstation saját fejlesztésű VR headsetje. Egyes becslések szerint a felsorolt eszközökből év végére 12 millió darabot fognak eladni, míg 2020-ra világszinten 30 millió headset lesz forgalomban.
A technológia előretörését és elterjedését a reklám és a marketing világában is komolyan kell venni, épp ezért havi rendezvénysorozatunkon, a Tízórai történeteken a virtuális valóság felhasználási lehetőségeit vizsgáljuk meg elsősorban a reklámozók szemszögéből. Előadónak Magyarország legismertebb VR szakértőjét, a PanoCast alapítóját, valamint a SOTE virtuális valóság laborjának kutatóját, dr. Takács Barnabást kértük fel. Az előadást május 19-én 9.35-től élőben is közvetítjük.