A Facebook tulajdonában lévő, fél évtizede működő képmegosztó közösségi oldal mobilos alkalmazásai és logói is átalakultak.
Az iOS-re és Androidra letölthető alkalmazás dizájnja sokkal egyszerűbb lett, de ami ennél is látványosabb, eltűntek a felületi elemek színei. Az Instagram közleménye szerint a monokróm dizájn célja, hogy a felhasználó csak a képekre és videókra fókuszáljon, annak a színeit élvezze, ne az alkalmazásét. Átalakult néhány ikon is, leginkább az egyszerűsítésen volt a hangsúly.
A legnagyobb átalakuláson az Instagram logója ment át, amely nem változott ilyen radikálisan a szolgáltatás elindulása óta. Az új ikon háttere színátmenetes, benne pedig fehér körív jelzi a kamera szimbólumot. Ezzel együtt a Layout, Boomerang és Hyperlapse alkalmazások logója is átalakult, ezen esetekben fehér alapon színátmenetes, egyszerű vonalas elemek alkotják az ikont.
Óriási felhasználói visszhangot generált az új logó, leginkább a negatív kritikák amelyek hangosak és különböző mémek készültek arról, hogyan alkothatta meg az Instagram ezt az új dizájn megoldást.
via Instagram