EB-láz

Megmondom őszintén, nekem sok. Nyilván nagy a boldogság, hogy egyáltalán ott vagyunk, és ha már ott vagyunk, nincs is miért szégyenkeznünk, ami viszont reklámfronton itthon megy, szerintem a túltolás tipikus esete. Arra gondolok, hogy miért kell mindenre ráhúzni a focit? Jó, LED-tévénél adja magát, főleg hogy az ilyen berendezések eladásai a karácsony mellett tényleg a nagyobb sportesemények környékén, de leginkább előtt és alatt ugranak meg, viszont ezek a headline-ok kikészítenek, erőltetettek, gyengék:

euronics

És mitől lesz döntő élmény egy Lidlis vásárlás?

lidl

Vagy hogyan tudnék én együtt szurkolni az Aldival?

aldi

A Magyar Közút Zrt. részéről sokkal megengedőbb lennék egy ilyen felhívásra. Ahogy megbocsátom azt is, hogy a Tescóból most épp véletlenül focikártyákat hozhatok el minden vásárlásom után…

tesco

De a következőtől teljesen kész vagyok:

magneb6

Valaki magyarázza már el nekem, biztos nem bonyolult, hogyan rúgjak gólt a stressznek???

Ajánlott cikk még a témában: Marketingmorzsák

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson