Nem, nem az ingyenes Lokál legújabb számáról van szó, hanem a kanadai It Ran magazinról.
A nagy reklámfesztiválok díjnyertes print hirdetéseit látva a szakmabeliek gyakran megjegyzik: nincs az az isten, hogy ez valahol megjelent. Az It Ran olyan nyomtatott hirdetéseknek biztosít helyet, amik ugyan az ügyfélnek tetszettek, ám merészségük miatt mégsem jelenhettek meg.
Az ősszel megjelenő kiadványban egyetlen cikkel sem találkozhatunk, csak és kizárólag reklámokkal, amelyeket az ügynökségek scam vádja nélkül nevezhetnek a jövő évi versenyekre.
Hirdetéseket természetesen pénzért lehet feladni, ám mindez jó ügyet szolgál: a befolyt összeg a kanadai kommunikációs és marketing iparág képviseletéért felelős NABS számlájára megy, amely elsősorban a szakmában dolgozók karrierbeli, anyagi, valamint személyes és családi problémáival foglalkozik.