Idén tavasszal robbant be a horvát köztudatba két gólya, Malena és Klepetan szerelmének a története. A repülésre képtelen, törött szárnyú Malena évről évre izgatottan figyeli, vajon tavasszal visszatér-e Afrikából párja, Klepetan. A feszült várakozás napjait a Jana jóvoltából idén bárki figyelemmel követhette, hiszen március elejétől kezdve élőben közvetítették a gólyafészek körüli eseményeket.
A Jana fő üzenetére (minél több szeretet adok, annál több szeretetet kapok) rímelő történet Horvátországon kívül a legrangosabb reklámverseny zsűrijét is magával ragadta. A Wing Of Love névre keresztelt kampány – amelyet a Café horvát partnerügynöksége, az Imago készített – élő közvetítés kategóriában bronz oroszlánt nyert Cannes-ban. Az Imago pályázatát több ezer nevezés közül díjazták, ami azért is különösen nagy szó, mert az ügynökség nemcsak magának, hanem Horvátországnak is az először nyert Cannes-i oroszlánt.