A régiós Cannes-i eredményeknél maradva ezúttal egy lengyel pr-kampányt ismertetünk, ami szintén bronz oroszlánnal jutalmaztak a versenyen.
Lengyelországban a mozgáskorlátozottak 78%-a munkanélküli. Ez a kiugróan magas szám a munkáltatók hozzáállásával magyarázható, ugyanis a lengyelek körében még mindig igen erős az a tévhit, hogy a mozgáskorlátozottak nem képesek minőségi munkát végezni.
Az Integrációs Alapítvány megbízásából a Walk reklámügynökség ezt a sztereotípiát próbálja lerombolni humoros kisfilmjével, ami körbejárta a teljes lengyel médiát. A Nem azt kérem, hogy tűzoltó legyek című reklám olyan mozgáskorlátozottakat mutat be, akik saját szakterületükön képesek az épekhez hasonló minőségű munkát végezni.
A hatásos kampánynak köszönhetően a lengyel munkatörvényt is módosították a mozgáskorlátozottak érdekében.