Tavasszal kezdett Kickstarter kampányba a Citizen Advertising Takeover Service nevű szervezet (röviden CATS), amelynek sikerült 23 ezer fontot összegyűjteni nem mindennapi akciójához.
A kitalált szervezet ugyanis azt tűzte ki célul, hogy egy forgalmas londoni metróállomás összes reklámplakátját egy hónapra macskás képekre cseréli. A vállalkozás az utolsó pillanatban sikeresnek bizonyult, amiben nagy szerepe volt a kampány mögé beálló Battersea Menhelynek is.
Az eredmény egészen lenyűgöző lett: összesen 68 macskás hirdetés került ki a megállóba, ráadásul a beléptetőkapuk is cicás dizájnt kaptak.
Amellett, hogy a fotók rendkívül szórakoztatóak, nemes célt is szolgálnak, ugyanis a portrék menhelyi macskákról készültek, akiket természetesen örökbe is lehet fogadni.
Ezen felül egy dedikált poszter is kikerült a legbőkezűbb adakozók macskáiról, akiket most egy hónapon keresztül bárki megcsodálhat.