Egy ezüst és két bronz díjjal tért haza a Café Communications csapata a pénteki EFFIE gáláról. Mindhárom díj esetében ügyféloldalon a Coca-Cola Magyarország állt.
Az élelmiszer és alkoholmentes italok kategóriában ezüstöt, Big Marketing Idea kategóriában pedig bronzot nyert a Netre szomjazol? Töltődj és tölts című kampány, amely keretében minden Coca-Cola termék vásárlásakor 50 megabájt ajándék adatforgalommal gazdagodtak a Vodafone felhasználók.
Szintén bronz EFFIE-val díjazták az Image kategóriában a Coca-Cola Kiss Happiness kampányát. A kiválasztott magyar hírességek nem csak city lightokon csókolták meg a 100 éves palackot, hanem a digitális felületeken is aktívak voltak, ezáltal lehetőséget adtak a fiataloknak, hogy kommunikálhassanak velük.
A díjazott kampányoknál a Cafén kívül további társügynökségek voltak: a REWART Kft., az MMS Communications Hungary Kft. Starcom divíziója, a McCann és az Eastaste.