Két első díjjal jutalmazták a Café Csoportot a Kreatív által első alkalommal meghirdetett B2B Award díjátadóján. A business to business kommunikációs verseny azzal a céllal jött létre, hogy értékelje azokat a kommunikációs megoldásokat, melyek támogatják és elősegítik, hogy egy vállalat saját termékét vagy szolgáltatását egy másik vállalatnak értékesítse.
A Loyalty, megtartás kategória győztese a Café PR lett a Werner von Siemens Hatékonysági Díj (WvSHD) projekttel. A 2014 óta létező díj célja a lojalitás növelése a Siemens Zrt. meglévő partnereinek a körében, valamint a márka és a hatékonyság fogalmának az összekapcsolása volt. A döntős munkákról kisfilmek is készültek, amelyek bemutatják, a Siemens technológia alkalmazásával miként lehet az erőforrásokat racionalizálni.
Az Integrált kampány kategóriában a Café Communications bizonyult a legjobbnak a CANnual Report 2015-öt népszerűsítő kampánnyal. A Café nemzetközi hálózata, a weCAN megbízásából készült kiadvány a közép-kelet-európai reklámpiac jellemzőit foglalta össze, ezáltal a térségben tevékenykedő vállalatok hasznos információkhoz jutottak, valamint a weCAN névvel is megismerkedtek.