Két díjat nyert a Café Communications a legjobb digitális megoldásokat jutalmazó DMBP versenyen. Véleményvezérek, márkanagykövetek bevonásával megvalósult kampányok között a zsűri arany díjat adott a CokeStreamnek. A tinédzserek hatékony megszólítására létrehozott oldal az elmúlt évben a magyar tizenévesek 95%-át elérte. A kampány társügynöksége a Be Social, az Eastaste Music és az MMS Communications volt.
A nyertes csapat:
A videóalapú online kampányok kategóriában bronzot nyert a Training360 megbízásából készült YellowRoad: Neked is van egy jó ajánlatunk című pályázata. A sárga út egy olyan képzést takar, amely során a jelentkező négy hónap alatt junior szoftverfejlesztő lehet, aki ért a számítógépek nyelvén, jó fizetése és stabil munkahelye van, rengeteg gyakorlattal és magabiztos elméleti tudással rendelkezik.
Ezen felül shortlistes lett az OTP nyugdíjpénztár megbízásából a Café PR-rel közösen készített Nem dolgozhat örökké kampány, valamint CSR-kategóriában az Önszabályozó Reklám Testület számára készült A szülők szava számít mobilapplikáció. Utóbbi elkészítésében a Be Social közreműködött.