Idén is megrendezték a hatékony reklámkampányokat díjazó EFFIE versenyt, amelyen a Café 7 pályázata is a döntőbe került. Érdekesség, hogy az eredményt olyan kampányokkal értük el, amelyeket 6 különböző márkának készítettünk.
A Fanta újrabevezetése, valamint a tinédzser célközönséget megcélzó Fanta Elnöki Főnökség mellett a NaturAqua Élni akarok kampánya is shortlistre került, így a Coca-Cola Magyarország megbízóként 3 döntős munkát jegyez.
A PICK Szeged a HERZ – Élvezd az élet minden szeletét! kampányával került a legjobbak közé, míg a Kövesd a nyulat! felhívásával a Dealogic a szolgáltatások kategóriában szállt versenybe. Szintén döntős lett az OTP Lakástakarék megbízásából készült 20. születésnapi kampány, valamint az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár Nem dolgozhatsz örökké! nevezése. Utóbbi pályázatot Café PR jegyezi, a Café Communications társpályázóként vett részt a munkában.
A november 22-i díjátadón kiderül, hogy mely döntős pályázatokból lesz díjazott.
(A címlapképen a Café tavalyi EFFIE díjai láthatók)