Februárban indul a Café Csoport és a Be Social közös tartalommarketing képzése az ELTE Kommunikáció és Média szakával együttműködésben.
Tanáraink már nagyon készülnek a szemináriumi óráikra az alábbi témákban:
– Client service, stratégialkotás és digitális megoldások // Balogh Renáta, account director, Café Communications
– Branded content és a story telling kapcsolata // Csirke Dániel, creative group head, Café Communications
– Influencerek és márkák – partnerkapcsolatban a releváns kommunikációért // Varga Gábor, digital business director, Café Communications
– Social média csatornák tartalommenedzselési elvei (all in: Facebook, Instagram…) // Forgács Mariann, ügyvezető igazgató, Be Social
– Sztártéma // Meghívott sztárvendég
– Tartalomszerkesztés és menedzsment // Soós Levente, tartalomfejlesztési igazgató, Café Communications
– PR – natív hirdetések, influencerek – Hogyan nem prostituálódik a média? // Fadgyas Gábor, ügyfélkapcsolati igazgató, partner, Café PR
– Média – keresőoptimalizálás (SEO) vs. keresőmarketing (SEM), PPC-kampányok, webanalitika // Kolos Marcell, PPC vezető, Café Communications
– Az audiovizuális tartalmak szerepe a tartalommarketingben – Fókuszban a Youtube platform // Bodrogi András, Youtube szakértő, Google
– Brandelt kiadványok, kiadványszerkesztés // Barsi Böbe, international communications manager, Café Communications, weCAN