Kiválóan szerepelt a Café Communications és a Be Social az idén harmadik alkalommal megrendezett DMBP díjátadón, ahol mindketten a Top 5-ben végeztek, a díjak száma alapján. Nagyszerű hír továbbá, hogy a Café PR megduplázta pontjait a PR toplistán a tavalyi pontszámaihoz képest.
Büszkék lehetünk magunkra, hiszen az idei DMBP-n, amelyen a legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat díjazzák, elvittük az egyik fődíjat is…
A Dealogicnak készült Follow the Rabbit ötletünk, amellett, hogy elvitte az aranyat Digital Execution, Leadgeneráló kampányok kategóriában, ez lett 2017 legjobb digitális megoldása is.
2017-es DMBP Legjobb megoldása & Digital execution / Leadgeneráló kampányok kategóriában
Arany
Pályázat: Follow the Rabbit
Ügynökség: Café Communications
Társpályázó: Be Social
Megbízó: Dealogic Hungary
További díjak:
Digital execution / Véleményvezérek, influencerek, márkanagykövetek
Bronz
Pályázat: Fanta Elnöki Főnökség branded YouTube sorozat
Ügynökség: Café Communcations
Társpályázók: Be Social, MMS Communication – Starcom
Megbízó: The Coca Cola Company
Desktop / display típusú hirdetések
Ezüst
Pályázat: Ingatlannet banner
Ügynökség: Café Communcations
Megbízó: OTP Bank
Be Social
Social media / Márkajelenlét a Facebookon
Ezüst
Pályázat: MediaMarkt a Facebookon
Ügynökség: Be Social
Megbízó: MediaMarkt Saturn Holding Magyarország
Café PR és Be Social
Digital execution / Márkázott tartalom
Bronz
Pályázat: Black Box – A Black Friday Szimulátor
Ügynökség: Umbrella Kreatív Műhely
Társpályázó: Maxus Hungary, Café PR és Be Social
Megbízó: MediaMarkt
A DMBP-t követően pedig az M-listás bulin is ünnepelhetett a Café PR csapata, hiszen a tavalyi 4. hely után idén az éves szakmai pontversenyben a PR listán a 2. helyet szerezte meg! Ez azt jelenti, hogy a Café PR csapata duplázta a pontjaikat, ami a nemzetközi versenyeken vakló sikeres szerepléseknek, a kiváló üzleti eredményeket hozó munkáiknak köszönhető.