Azt hiszik az emberek, hogy a Facebook ingyen van, pedig az idejükkel és az adataikkal fizetnek érte – ez lehetne a vezérmondata annak az interjúnak, ami az egyik helyi rádióban volt hallható Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével.
Hihetetlen adat, de Magyarországon 3,5 millió ember használja napi szinten a Facebookot és az Instagramot.
A Facebook célja, hogy az átlag felhasználó minél több időt töltsön a felületén, hiszen így tud minél pontosabb képet alkotni egy emberről. És így a cégek olyan hirdetést tudnak készíteni és megjeleníteni, amik valóban érdekelik azt az adott embert.
Másik nagyon fontos dolog, hogy meg kell találni azt a véleményvezért, akit szívesen követnek mások. Ugyanis a márkáknak kellenek a hiteles arcok. Gondoljunk csak bele, hogyan hat az rám, ha egy általam elismert ember oszt meg egy cikket, egy véleményt, egy képet.
Nem csak a Facebook létezik, hiszen a fiatalok már ezeket használják – Instagram, Snapchat, Musicaly.
A teljes interjú itt hallgatható meg.