A hitelesség és az önazonosság mindennél fontosabb

Azt hiszik az emberek, hogy a Facebook ingyen van, pedig az idejükkel és az adataikkal fizetnek érte – ez lehetne a vezérmondata annak az interjúnak, ami az egyik helyi rádióban volt hallható Forgács Mariannal, a Be Social ügyvezetőjével.

Hihetetlen adat, de Magyarországon 3,5 millió ember használja napi szinten a Facebookot és az Instagramot.

A Facebook célja, hogy az átlag felhasználó minél több időt töltsön a felületén, hiszen így tud minél pontosabb képet alkotni egy emberről. És így a cégek olyan hirdetést tudnak készíteni és megjeleníteni, amik valóban érdekelik azt az adott embert.

Másik nagyon fontos dolog, hogy meg kell találni azt a véleményvezért, akit szívesen követnek mások. Ugyanis a márkáknak kellenek a hiteles arcok. Gondoljunk csak bele, hogyan hat az rám, ha egy általam elismert ember oszt meg egy cikket, egy véleményt, egy képet.

Nem csak a Facebook létezik, hiszen a fiatalok már ezeket használják – Instagram, Snapchat, Musicaly.

A teljes interjú itt hallgatható meg.

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson