Bannervakság és tartalom

Márkaértékekből márkaélmények – Ezzel a címmel tartott előadást Varga Gábor Zoltán, a Café Communications Digital Business Directora az FMCG top 2018 konferencián.

Az Élelmiszer szaklap idén is megrendezte hagyományos, kétnapos szakmai konferenciáját FMCG TOP 2018 – címmel . A résztvevők szakmai előadásokat hallhattak az FMCG piac jövőjéről a hazai és nemzetközi kereskedelem, illetve élelmiszeripar szakértőitől, meghatározó szereplőitől.

Bannervakság és tartalom

A délutáni marketing és márkaépítés blokkban Varga Gábor Zoltán – a Café Communications, Digital Business Directora tartott előadást Márkaértékekből márkaélmények – a fogyasztói befolyásolás új dimenziói címmel. A marketerek munkája az elmúlt években gyökeresen megváltozott. Legyen szó akár fiatal felnőttekről, akár a jövő fővásárlóiról, értékesítési és kommunikációs szempontból is egy teljesen új generációval állunk szemben. Ez az új generáció pedig teljesen új marketingstratégiát és megközelítést kíván meg tőlünk.

„A márka az, amit két fogyasztó egymás közt beszél rólunk” – hangzott el Scott D. Cook legendás idézete. A mára meghaladott Push kommunikációval szemben mára a Pull marketing áll szemben, amely már nem időszakos, hanem állandó jelenlétet igényel. Az előbbi nem a fogyasztóra épített, hamem egy marketinges elképzelést próbált átvinni, a Pull viszont kommunikál a fogyasztóval. Kampány mellett, vagy helyett kommunikálni kell – hangoztatta az előadó. A fiatalok bannervakok, e mellett folyamatosan tartalmat fogyasztanak. A történetmesélés az új óriásplakát: a tartalomba kell ágyazni az üzeneteket.

A teljes cikk ide kattintva olvasható:

Facebook Comments
Megosztás Google Pluson